En önskan.

Jag fick ett sms igår där det stod såhär;  "Jag läste på din blogg att du är hemma i Ljusne... Jag skulle gärna se att du skrev ett inlägg om vår by, med mååånga bilder! Jag saknar Ljusne och havet så otroligt mycket just nu och ser därför fram emot att läsa om det snart, så skynda skynda ;)"

Tidigare fick jag en önskan om att skriva om vänskap, det kan du läsa här . Och självklart ska jag även göra "den här personen" nöjd och skriva om vårt vackra Ljusne. Så i förmiddags fick kamerna följa med mig ut på promenad och inom en snar framtid kommer bilderna att kunna beskådas här.

En bild från idag på vår söta kissekatt får avsluta det här...


Har du förresten något du vill att jag ska skriva om? Hojta till isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0