Dagen efter...

Det både känns och ser ut som att jag gick en boxningsmatch istället för en fotbollsmatch igår. Man skulle kunna säga att jag åter tagit skepnaden av Quasimodo. Varför ska jag envisas med att efterlikna honom när det inte är snyggt denna gång heller? Okej, det är inget häpnandsväckande men jag ska visa er vad jag menar,  för er som känner att ni nöjer er me den lilla bilden så klicka inte på den...


När jag ändå är igång vill jag säga ett par ord om ESC igår. Först och främst måste jag påpeka att jag i år har varit väldigt dålig på att se på semifinalerna och jag tycker nog att de ska skrotas, det blir för mycket. Så den som hade mest kunskap om bildragen igår var pappa (vilken jävla skräll). Men hur som helst tycker jag att Norge hade ett charmigt och lättsamt nummer så de förtjänade att vinna. Jag gillade även Storbritannien och vårt grannland i öst som kom sist(!). Finland får därför min sympatiröst såhär dagen efter och jag hoppas att vi får höra den här ute i sommar, håller ni med?


Nu blir det uppsats men när jag behöver en paus ska jag ladda upp bilder från onsdagens bravader med Melody Club bla.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sofie "Quasimodo" Skoglund. Alltså, efter att Quasis namn använts ett flertal ggr när det kommer till dig så kanske han är ditt alter ego?

2009-05-17 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0