Jag har huvudrollen i en av Disneys stora filmer!

Jag ser ut som Quasimodo från Ringaren i Notre Dame! Nej, jag har ingen puckel på ryggen, men mitt ena öga påminner väldigt mycket om hans (ögoninflammation). Nere på porten sitter en affisch som berättar att det är filmtema ikväll på Lilla Vall, kanske jag ska dra dit och vinna pris för bästa utklädnad...

Jag som så duktigt skulle plugga i bibblan hela dagen, men är inte så sugen på att visa upp mitt nya jag så det blir inget av med de planerna. Dock har jag varit upp till apoteket och fixat en ögonsalva, så imorgon ser jag förhoppningsvis lite mer ut som förut. Då "måste" jag nämligen till skolan där vi har föreläsning om kvantitativa och kvalitativa metoder samt litteratursökning, det känns som att detta kan vara bra inför uppsatsskrivandet...

Before:                     After:
 



                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0