Hej från 20-åringen!

Nu börjar snart vardagen att rulla igång igen efter en härlig sommar, det har ju kanske inte varit det bästa sommarvädret men helt klart ett par fantastiska månader. Det bästa av allt är att jag känner att denna höst kommer fortsätta lika bra som det känns idag.

Ikväll ska det spelas match ute i Årsunda. Kul att äntligen vara tillbaka och kul att få förtroende från tränarna trots att jag varit skadad och halvskadad sedan januari... i min första match förra veckan var jag med i startelvan på "min plats" (innermittfält) och idag är jag placerad där från start igen. Hoppas det blir vinst även ikväll!

Förresten var torsdagen med Ida och Mathilda supertrevlig och höjdpunkten kan ha varit att jag uppskattades av några på Heartbreak vara född 1992... nybliven 20 åring igen liksom :)
Helgen fortsatte på samma braiga sätt, stugmys fredag-söndag med kanotpaddling, bad, löpning, grillning, vin mm. Det vore dumt att klaga just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0