Tuesday lovely tuesday!

Jag skulle inte ha varit så negativ inför tisdagen, för det blev den bästa tisdagen såhär långt 2012.

Vi hade den långa föreläsningen i skolans musiksal så på rasten stannade jag och Sanna kvar en stund och hon underhöll mig med gitarrspel och fin sång... jag vill också kunna! På eftermiddagen fick vi i uppgift att fråga 10 studenter "vad mobbning är för dom" så jag och Sanna sprang runt som två stjärnreportrar i bibblan, korridorerna och caféterian.

Efter skoldagen mötte jag upp Maggi på stan och tog en långfika på Java. När jag skickat hem henne med 18-tåget blev jag bjuden på lyxmiddag hos Alex. Där kom vi också fram till att vi den närmaste månaden ska satsa på träning "Biggest looser á la Sofie och Alex" (dock utan vinnare och ingen hets på att gå ner i vikt eller inte få äta något onyttigt ibland). Vi hittade också snygga träningskläder och löparskor, klicka här om du vill se.

Så nu är jag taggad för kvällens träning, med en öm fot kan man ändå köra brottarträning/fysträning med fotbollsgänget - det har jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0