Torsdag

Jag har lagat punktering på en cykel och kopplat in en dvd, man skulle lätt kunna tro att jag har gått och blivit en man. Men så blir jag snabbt påmind att så är inte fallet, fan jag fattar knappt hur man svarar i min nya telefon. Än mindre hur man för över bilder från den till datorn, så tills jag fått koll (läs: hjälp) blir det inte många bilder här inte...

Det är fortfarande en enda oreda i garderoberna och väskaorna står kvar på samma ställe, ouppackade. Det känns som jag i ett nötskal, har ärvt min käre pappas sinne får ordning och reda... Men de får stå där ett tag till, för om ett par timmar väntar ännu en fotbollsträning och sedan bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0