Tidsfördriv

Efter några dagars kattvaktande hemma i Ljusne, medan mamma och pappa flyttade syrran och diverse möbler från Kalmar till Stockholm, kom jag igår hem till Gävle igen. Ljusnevistelsen bjöd bland annat på två träningspass med Wallvikstjejerna, besök hos farmor, matlagningsmys följt av filmkväll med Maggi och Forsa. Men ändå var det skönt att sätta foten på perrongn i Gävle igår eftermiddag. Blev en promis med Alex och Elin till Willys och sedan en lååång filmkväll i min soffa med Rickard. Nu borde jag egentligen plugga då slutuppgifterna ska in på fredag, eller egentligen söndag, men vem har lust att plugga hela helgen... not me!
Men istället för att skriva på en tråkig uppgift kör jag väl en omgång av mitt senaste tidsfördriv innan mat och träning väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0