Fotboll, fotboll, fotboll.

Fredag och lördag har inte bestått av något annat än fotboll. I fredags kikade vi på KM hemma i Söderhamn hela dagen, kan man inte längre spela så måste man iallafall vara där och känna stämingen och heja på favorittjejer i Wallvik. Lördagen var det så dags för mig att göra premiär i min nya matchtröja då det vankades Bilma cup i Ockelbo. Herregud vilket jävla tempo, vissa dammatcher här liknade herrmatcherna vi sett under fredagen... hjälp!!? Det sägs att div 3 här nere är som div 2 hemma och jag börjar förstå varför.. och som om inte det vore nog fanns några div 2 lag med, bland annat vi (då halva vårt lag spelar i div 2 under säsongen.) Vad har jag gett mig in på?? Såg även herrlag som spelade i div 1, snacka om fartfyllt, stenhårda skott och perfekta passningar. Kul var det, även om jag föredrar KM. Avslutar med gårdagens uppvärmningslåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0