Effektiv måndag.

Klockan är bara tre men jag har redan hunnit med en förmiddag av grupparbete och ett par timmar på stan med Sara, det är skönt att vara student ibland! Imorgon däremot har vi föreläsning mellan 9-16, då är det inte lika roligt att vara student längre. Jag tycker det är lite väl många timmar och sitta på en hård och obekväm stol och bara lyssna.
Nu ska här städas och senare blir det en sväng till fotbollsträningen för att hämta mina skor som jag visst glömde på cupen i lördags.. någon träning blir det inte för min del då foten endast passar i foppatofflor och uggs (eller vad sånna mjuka stövlar heter). Men vad gör väl det om 100 år - tror det ska bli mitt nya motto.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad har du gjort nu då?? :P

2012-01-10 @ 19:59:37
Postat av: Sofie

Inte den tonen Camilla ;) Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjort, bara att det är sen sista matchen i lördags.

2012-01-11 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0