Vårig tisdag!

Igår sken solen, termometern visade 5 plusgrader, vattnet porlade längs vägarna och snön smälte längs vägkanten... Det var så vårigt att ögonen letade efter små gula tussilagoknoppar där jag cyklade de 2 milen fram och tillbaka till Oves. Syftet var att få frisk luft och att få lite motion (blir galen av att inte få träna pga foten) och att köpa två nya blomkrukor. Hittade dock inga jag gillade men jag fyndade lite annat...

Uppläggningsfat och ugnståliga hjärtformar.


Glasskålar (som dock inte görs riktigt rättvisa på bilden)


Doftljus och doftpåse... vårfräscht ska det bli här hemma!


Nåt att hänga i fönstret eller ställa på byrån, vi får se var den hamnar.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina inköp!! Nästa helg kan du ta cykeln på tur igen för att få lite motion.. Jag kommer nämligen befinna mig i Hagaström!! Och du MÅSTE komma och hälsa på! Sen ska vi boka in en till helg då jag och Erika kommer till dig!! <3 Ses inom kort! :)

2012-02-24 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0