Mitt internet är tillbaka, tjoho!

En trevlig helg är slut och en ny vecka har börjat.
Fredagen startade jag med att gå till doktorn, har man haft ont i foten i en månad och inte kunnat sparka på en boll så lessnar man till slut... en timme, två läkare, en kortisonspruta i foten och en veckas träningsförbud senare gick jag därifrån med orden; kom tillbaka för provtagning på måndag och uppföljning på onsdag så får vi se om det behövs röntgas eller om sprutan har hjälpt. På kvällen hade jag så ont i foten att det knappt gick att gå på den så en filmkväll med Rickard satt perfekt, det hela slutade dock med att vi båda somnade där i soffan.

På lördagen tog jag och Alex en sväng på stan och fika på Java, foten kändes bättre igen efter sprutan. Kvällen spenderades hemma hos Karro som bjöd på middag och smarrig efterrätt. Vi var några tjejer där som med paltkoma tittade på Mello och sedan spelade spel, kul att rätt låtar gick till Globen!

Nu sitter jag här med ett plåster i armvecket och ska pallra mig iväg till Polhem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0