Jobbtjafs...

Kolla in detta, Anya är så himla grym!

Och förresten så fick jag nog inget jobb ändå. Hann inte skriva på några papper förrän chefens chef (typ) ifrågasatte varför hon valt en idrottslärare framför en förskollärare. Så på fredag ska de ha intervjuer igen med nya sökande förskollärare. Blä. 
Det bästa med att jag inte fick jobbet är ju att jag faktiskt kan fortsätta att jobba på Polhem när det behövs.
Skickade ett mail till idrottslärarna som jag hade varit och sagt "hej då" till och fick uppiggande svar...

"Hej Soffan!
Ledsen för din skull men se det från den ljusa sidan – du kan komma till oss på Polhem och skina upp idrottsinstitutionen."

"Usch vad tråkigt med så tveksamma besked. Men du fick ju jobbet ”första gången” för att du var bäst. Hoppas chefen kan stå för den bedömningen igen. I annat fall är du alltid välkommen och gör ofantligt stor nytta när du är hos oss!
Hörs igen!"

"Hej Sofie!
Det var ju tråkigt. Det positiva är ju att du kommer till oss på fredagar med fika, som den tradition du startade i fredags. Ses på fredag!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0