Början på något nytt?

Nu kan jag avslöja varför jag var pirrig i magen förra veckan. Jag skulle på en arbetsintervju, till ett jobb som jag knappt har någon som helst erfarenhet av och fel utbildning för. Men jag tänkte att det fick bära eller brista och tydligen så gjorde jag något rätt för igår ringde de och ville erbjuda mig jobbet. Efter intervjun fick jag höra att jag hade en väldigt positiv utstrålning så det verkar som att man kan komma långt med det. 

Imorgon ska jag till stället och få en liten rundtur oh träffa de som jag kommer att jobba med om jag tackar ja (vilket jag kommer att göra om det inte känns helt fel imorgon).

Så, nu vet ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0