Sämre start på dagen kan man ju ha.

Vilken toppenhelg jag har haft, återkommer dock om den imorgon.
Vardagen är åter här och idag var jag tillbaka på förskolan där jag jobbade ett tag för ett par veckor sedan. När jag klev genom grinden där imorse kom det en hel skock barn springandes/cyklandes mot mig och skrek mitt namn med glädjetjut, och personalen kom och kramade om mig och sa att det var så skönt att se mig igen. Sämre start på dagen kan man ju ha, dock lär de väl inte vara lika exalterade imorgon igen eftersom de ju sett mig hela dagen idag :)

Har fastnat för Somebody that I used to know och i lördags hörde vi denna version på dansgolvet, den ska få bli mitt sällskap nu medan jag röjer på diskbänken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0