En lugn och mysig påsk är till ända.


Mamma hade gjort en "mini-version" av en påskmiddag på fredagen.


Efter den behövde vi röra på oss...


På lördagen sken solen och vi åkte till stugan och hade det bra.


Spädde på majkasen lite...


...och jag fick mitt efterlängtade fika på altanen.


Framåt kvällningen var vi bortbjudna på "den riktiga" påskmiddagen.


Söndag förmiddag spenderade jag oh syrran i Sörljusne.


Jag klev på en bräda som var för gammal för att orka min tunga kropp så det blev till att bada fötterna tidigt i år.


Som tur va har jag och farmor samma skostorlek (AnnaMaria, kolla in turbosockarna deluxe :)


Efter lite brygghäng blev det hästar med kusin Malin och farbror Lasse.


Plockade lite blommor...


Och framåt eftermiddagen kom Rickard upp till Ljusne och pappa startade grillen, premiär för min del i år. Sedan spelade vi spel mest hela kvällen och jag var bäst.

Sådär, min påskhelg i bilder utan egentliga motiv. Nu är jag tillbaka i Gävle och tvättar och funderar på att baka hallongrottor medan regnet droppar utanför fönstret... välkommen vardag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vill gärna ha hallongrottor! ;)

2012-04-12 @ 19:40:42
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0