Bild-Update

Förra helgen var som sagt min fina ålänningen här i stan och efter jobbet började vi med en tur till IKEA (nu finns det både en sänglampa och ett nytt skohorn - välkommen Camilla).


Sedan gjorde vi hamburgare och kikade på tv.


Vi var till Anton på inflyttningsfest.



Tittade på fotbollsmatch.


Hittade den snyggaste Läkerolpåsen.


Och slutligen packade bilen...
Däremellan hann vi också cyka till Dollars, hälsa på Rasmus i hans nya lägenhet, springa en vända på stan och prata ikapp om allt mellan himmel oh jord. Behöver jag ens nämna att jag redan saknar henne...

När hon åkt hem bjöd Rickard på tacos, och med det menar jag att han lagade maten, dukade, vi åt, han dukade undan och diskade medan jag tittade klart på Så ska det låta med före detta Barbados-sångaren. Lyx!


Denna helg har också varit riktigt trevlig. I fredags hade jag och Rasmus vår påskfest hemma hos mig och precis som på vår julfest så var det en blandning av vänner, spel och musikquiz. Lördagen blev lugn (man är ju inte 20 längre) så jag och Rickard låg och kikade på film mer eller mindre hela dagen. På kvällen åkte vi bort till Mickis och Karro för att spela lite spel innan de skulle ut på Heartan och dansa (dom är ju trots allt ett par år yngre än oss...). Igår hann jag med lunch på Java tillsammans med Alex och Elin, kika på fotbollsmatch med Alex, äta glass och jordgubbar hemma hos henne, kika på så ska det låta hos Mickis med tillhörande ost och kex. Man kan säga att jag åt mest hela dagen med andra ord.


Idag har jag den första lediga vardagen på 3 veckor och det passar perfekt, har massa saker som måste fixas... dags att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0