You learn.




Sista matchen.
Nu har jag friskföklarat mig själv tills på lördag för då ska jag banne mig spela säsongens sista match, om jag så ska hosta ut lungorna. Har missat de två senste matcherna pga den sega förkylningen, ingen idé att ställa sig på en fotbollsplan när man knappt kan ta sig cyklande upp för en backe utan att tappa andan, men nu har jag alltså fått nog. Jag har dessutom tänkt mig att sluta säsongen lika som jag började den, med att göra ett mål. Henke har ett fint urklipp från Söderhamns Kuriren ovanför sitt skrivbord där det står att vi vann med 1-0 och att jag var målskytten. Jag planerar alltså på att ge honom en till artikel att smycka sin anslagstavla med. Så för att jag ska lyckas göra ett mål och för att jag ska orka spela längre än 15 minuter önskar jag mig en placering som forward. Jag har varit fast i min defensiva roll på innermittfältet hela säsongen så det ska väl mycket till innan jag får flytta upp, men hoppas kan man alltid.
Man får givetvis gärna hålla tummarna, och vill man skåda detta med egna ögon är det kl 16.00 på lördag i Vallvik som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0