Första helgen i juli.

För lite drygt två månader sedan var jag och Anette och hälsade på Camilla i Örebro. Såklart en trevlig helg, som bland annat innehöll detta...

Första natten vaknade vi kl 04 utav grannen som bestämt sig för att ha efterfest med tillhörande HÖG musik. Vi tre gamla tanter blev sur, sa åt dom (men inte lyssnade väl dom på det...), ringde störningsjouren som kom och fick tyst på dem. Ja, ett tag iallafall, så när musiken drog igång igen kastade Camilla fram en uppsjö av öronproppar. Skulle vi upp rätt tidigt på morgonen för att gå till ett ställe och äta frukostbuffé så fick inget stoppa oss. 



Med magarna mätta tog vi en shoppingrunda samt kollade in "konsten".



Tapas! Visade sig också vara perfekt nattmat.


Dags för kubbspel med lite tillbehör.


Mina lagkamrater, mina tjejer!


Våra motståndare, som självklart åkte på stryk...

Partaj!

Ps. Camilla varför är du blöt på klänningen?! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trots den jobbiga natten har jag faktiskt BARA bra minnen när jag tänker tillbaka på helgen!! Ja blöt klänning, verkar vara mer faktum än märkligt nu för tiden ;) Saknar dig min vän. Kram

2011-09-07 @ 20:47:12
URL: http://camiebananie.blogg.se/
Postat av: Erika

hahah fina bilder du hade ;p men du har dock skrivit lite fel i texten..de var ni som åkte på stryk..remember?! ;)

2011-09-07 @ 20:52:19
Postat av: Matilda

Gisses vilka minnen som dök upp... 2007 kom tillbaka nu! :)Ni verkar haft en underbar helg. Gillar kaninkonsten skarpt!

2011-09-09 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0