Segt

Den här veckan är det rätt tråkigt att vara student. Vi har en uppsjö av olika uppgifter som ska skrivas och tyvärr känner jag mig inte riktigt motiverad, med andra ord - det går rätt segt. Samtidigt vet jag att jag jobbar bäst under press, det trots att jag varje gång sitter där i sista stund och svär och sliter mitt hår i frustration överatt det aldrig blir klart.
Än så länge har jag för många dagar på mig för att jag ska trycka ner tangentbordets bokstäver för hårt på grund av stress, men snart är jag nog där... igen.

Imorgon förmiddag ska jag dock ta en paus från livet som student och lysa upp "mina" idrottslärares onsdag lite extra (självklart ska jag även försöka göra detsamma med elevernas). Jag vet iallafall att jag kommer att fyllas på med positiv energi så snart jag sätter min fot i mitt gamla arbetsrum och lektionssalar.

 
Hittade en bild på ett stycke flitig student-Sofie från religionstiden, dags att inta den rollen igen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0