Lördagsnöjen.

Det blev ingen vinst i gårdagens match och heller inget mål från min sida. Jag som ju hade tänkt att sluta på topp var slut redan efter uppvärmningen. Men med hosta och ont i luftrören gjorde jag ändå ett (rätt dåligt) försök och det höll i 1 ½ halvlek. 3-1 slutade matchen, men istället för att deppa ihop hade vi en rolig kväll där vi bland annat spelade bland annat "Vuxenpoäng". Och trots att det fanns två stycken som är födda -91, så blev jag den med minst vuxenpoäng innan det var klart, fråga mig inte riktigt hur det gick till. Efter några timmar fyllda av skratt gick vi ner på stan och möttes av en, enligt mig, mindre bra dj på Olles och tyvärr gör ju det att stämningen dör lite. Energin tog slut efter dryga timmen och vi gick hemåt i natten med en otrolig stjärnhimmel som tak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0