Update.

Efter tio dagars förkylning känner jag mig rätt less. Jag har hunnit gått igenom de flesta faser; halsont, lite feber, täppt näsa, hosta och så fick rösten sig en släng också. Jag har knaprat tabletter för att orka med dagarna och det enda jag egentligen känt att jag inte klarat av är att träna, spela match osv. Däremot har det blivit mycket filmtittande och i söndags var jag, Alex och Elin på bio och såg Friends with benefits. En lättsam och rätt förutsägbar film som vi alla tre tyckte var bra. Jag har även avverkat åtminstone fyra filmer med Rickard som också åkt på en släng av förkylningen och inte heller orkar göra så mycket. Vi har sett Hur många lingon finns det i världen, Water for elephants, Resident evil och No strings attached. Jag tyckte nog att Water for elephants var den bästa, så har ni inte sett den så är det mitt tips.

Idag har jag veckans enda "lediga" dag och jag ska strax sätta igång med förberedelser inför morgonsdagens redovisning och grupparbete, vetenskapliga artiklar är ju hur roligt som helst att leta efter och läsa... (hoppas ni hör mitt sarkastiska tonläge). Men först jag ska bjuda på ett par (mobil)bilder från i lördags.

Maggi kom och gjorde stan osäker.


Jag och Mickis utklassade de andra, minst sagt.


Utsikt över Polhems vindkarftverk från jättebalkongen.


"Cykelparkering förbjuden"

Det var alltså fest som gällde, men eftersom jag inte var i toppform så skippade jag alkoholen men följde däremot med ut. Träffade på ganska många jag kände och Heartbreak var rätt fullt, förmodligen för att Brynäs hade haft sin hemmapremiär. En bra lördag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0