På bra humör!

I torsdags efter föreläsningen åkte jag hem till Ljusne för att träna och spendera helgen. Det visade sig vara precis vad jag behövde... havets magiska inverkan...

Fredagen spenderades till viss del på mitt gamla jobb där jag intervjuade en lärare till en uppgift vi ska redovisa på torsdag. Lördagen bjöd på finväder och kl 9.30 kom AnnaMaria (och Ludde) och hämtade upp mig vi styrde bilen till Hömyra där Ljusnelöpet skulle äga rum. En massa hurtiga människor sprang 6 km alternativt 1,2 mil och vi skötte prisutdelningen, se bara så mysigt vi hade i garget...


På söndag förmiddag var det dags för den andra fotbollsträningen och den här gången var det skotträning som gällde. Vi hade bland annat två tävlingar och jag vann båda... borde inte jag som i princip tränar minst komma sist?! En rolig träning var det iallafall och strax därefter begav jag mig åter till Gävle med ett toppenhumör nedpackat i väskan.

Idag är det en ny vecka och inte ens ett regnväder kan få mig att sluta vara glad. Förmiddagen har spenderats i Strömsbro och om ett tag blir det middag med Alex. Imorgon väntar jobb och sen grupparbete, det sistnämnda ser jag väl sådär lagom fram emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0