Fredag!

Jag har sett fram emot den här veckan, längtat efter att komma in i rutiner igen. Men det blev ändå en liten chock för min "vara-ledig-inställda-kropp". Två dagar på högskolan och två dagar på Polhem, däremellan också en snabb sväng hem till Hälsingland för match. Men nu är det fredag och jag ska inte göra annat än att pallra mig ner till "Anettes pojkvän" och köpa mig en stor godispåse.

När jag ändå är inne på Polhem... jag saknar det stället!! Mina gamla goa elever och "mina" idrottslärare vet verkligen hur man får mig på bra humör. Det räcker liksom bara med att sitta och skoja och skratta med Henrik, diskutera fotboll med Jonas, möta elever som säger att de saknar mig och undrar om jag inte ska komma tillbaka till dem snart. Jag känner mig verkligen uppskattad från alla håll och kanter när jag är där. Idag fick jag dessutom en fin kommentar och en klapp på axeln av en assistent i särskolan efter lektionen, sådant värmer!

Så det är med en härlig känsla i kroppen som jag tar helg.
Imorgon får jag dessutom besök över dagen och så tänker jag våldgästa min ålänning på kvällen, kanske få höra lite skaller från årets nollning...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0