Simning och boxning!

Efter en dag fylld av föreläsningar sitter jag nu och bläddrar igenom material som vi fick under vår simutbildning på högskolan. På torsdag ska jag nämligen hoppa i plasket med mina förskolebarn för första gången och eftersom jag ju är van att ha gymnasieelever i vattnet så det är lite att fundera över. Men turligt nog så finns det mycket anvädbart i min simpärm även för de yngre barnen. Ska bli riktigt roligt faktiskt!

På fredag övergår jag till mina ungdomar igen och då vankas bland annat boxercise, funderar starkt på att själv vara med så är ju dagens träningspass gjort sedan. Två flugor i en smäll liksom, perfekt. Tror jag dessutom ska sätta ihop ett extra jobbigt pass så jag får vakna dagen efter med härlig träningsvärk, det var alltför längesedan det hände senast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0