Torsdag.

Vilken perfekt höstdag att vara ledig på, solen har strålat och jag, Matilda, Ammie och Sandra har promenerat en sväng i Boulognern och ätit lunch på stan. Självklart hade vi sällskap av tre små "troll" också, mysigt!



Fick mig en liten tankeställare igår när jag klev innanför dörren hos Rickard, som jag inte sett på ett par veckor, och möttes av följande kommentarer;
- Men har du gjort håret ljusare istället för mörkare som du brukar göra på hösten?
- Öh, nej.
- Ingenting??
- Tvättat håret...

- Och smink har du på dig också...
- Nej, eller jo jag tog på mascara innan jag gick till skolan imorse.

Alltså jag undrar ju hur hemsk jag brukar se ut när jag umgås med honom om nytvättat hår och mascara uppenbarligen inte är det han är van att se mig med. Stackars människa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0