Nu är jag fri...

...iallafall för ett litet tag. Har suttit i bibblan idag mellan 08.05-18.40 och skrivit det sista på hemtentan och de andra två uppgifterna som skulle lämnas in idag, glömde till och med bort att äta. Men allt skickdes in med 5 ½ timme tillgodo, nästa gång ska jag vara klar 5 ½ dagar tidigare för det är ju inte roligt att tokskriva sista dagen...

Imorgon ska jag till Polhem igen och det ska som alltid bli roligt. Så långt bort ifrån tentaskrivande som det bara går...

Har jag något mer intressant än detta att skriva, ja egentligen har jag ju det... men det tar vi nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hallå, så där kan du ju inte avsluta ditt inlägg...nu blir jag ju nyfiken!! Vad händer i helgen min vän? Saknar dig! Massa kramar!

2011-10-04 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0