Grattis...

...till bloggen och mig (och farmor) som har namnsdag idag.

Jag lägger en härlig vecka till handlingarna, där jag förutom skola och jobb hunnit träffa mina goa Gävlevänner.
- Plugg, Valbo, middag, film med Ålänningen (utspritt på ett par dagar) 
- 25-års kalas hos Sara, med Jenny
- Shopping, middag, te och film med Alex

Till högen lägger jag även Rasmus.
Nu ska jag bara se till att träffa Matilda, Sandra och Ammie också så är jag nöjd. Alla mina finaste Gävlevänner på kort tid, bättre kan det inte bli. Sen att det till helgen är någon form av reunion med mina religionsklassisar sätter extra guldkant på det hela, ännu en drös av härliga människor!

Det vore dumt att klaga.






Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis :)

Vi kanske kan ta en promenad imorgon kväll?

Kram

2011-10-09 @ 22:41:47
URL: http://camiebananie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0