Å så blev det lite fest igen...

Förra veckan var det ju drinkkväll som gällde på torsdagen, denna vecka slog jag till med en fest redan i onsdags. En spontan sådan beståendes av en kväll på Nya Vall, en hel drös med ekonomer och ett musikquiz där vi kammade hem segern. Ett trevligt avbrott i vardagen, som ju just nu handlar mycket om uppsatsskrivande... och att skriva uppsats dagen efter gick sådär. Inte nog med att jag var lite seg så kände sig Sanna allmänt flummig och Kalle yrade om att han nog hade feber... därför ändrade vi planerna lite och skrev bara ett par timmar innan vi bestämde oss för att ta helg. Så istället för att sitta i bibblan hela dagen blev det för min del tacos och film hos Rickard och därefter träning med Mickis. Senare på kvällen kom samma herre hem till mig och vi kikade på lite mer film. Behöver jag nämna att vi båda två var rätt slitna, det är jobbigt att vinna musikquiz...
Hittade några bilder från kvällen på Gavlecons blogg;

En av mina lagkamrater försöker kamma hem en shotstävling.




Den sista bilden tillägnar jag en kär vän...

Du vet vad du gick miste om ;)

Nu laddar vi för fest igen, för imorgon kommer det hit några Ljusne- Vallvik- Söderhamnsstjejer så då blir de full fart. Ikväll väntar soffan och godispåsen, tack för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hähä

2011-11-18 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0