Då var det söndag igen då...

Förra söndagen skrev jag; "nu väntar en ny vecka fylld av jobb, ny kurs, umgänge med fina vänner och passning av katter." Och ja... det var precis så det blev.

En dag på förskolan och två dagar på Polhem var det som gällde denna vecka. Och kursen har satt igång, vi har haft föreläsningar tillsammans med hälsopedagoger (som knaprar på morötter och äter ägg under rasten). Vi har också skrivit vår första sida på A-uppsatsen som ska vara färdig alldeles för snart. Förrutom fotbollsgalan hos Mickis i måndags har jag ätit tisdagsmiddag med Sara, varit på drinkkväll hos Jenny och haft filmkväll med fröken Tuvér. Jag har också hinnit hem en sväng till Ljusne för att fira Morfars födelsedag med smörgstårta. Nu väntar snart en promenad med Alex och kanske en sista matning av katterna som jag ju också passat under veckan.


Brainstorming i grupprummet inför uppsatsen.


Drinkkväll. Åtta personer och fem olika sorters drinkar, allt från strawberry daiquiri till pärondrink med piggelinglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0