Tisdagstankar.

Vill man ha tips på en extremt jobbig, men samtidigt rolig träning så är militärträning i Korpens "garage" ute på Gävle strand perfekt. Eleverna var totalt slutkörda men hade ett leende på läpparna när de gick därifrån, sånt gillar jag! Det här med att jobba har sina fördelar, dagarna går mycket fortare eftersom man inte bara sitter stilla och skriver, läser eller lyssnar. Men å andra sidan så är det vissa dagar skönt att vara student bara för att man får sitta stilla och samla information utan att behöva tänka på något annat. Med andra ord, jag har det rätt bra just nu- igår jobb, idag grupphandledning och föreläsning.

Imorgon ska vi ta tag i uppsatsskrivandet igen, nu måste vi tuta och köra om det ska bli nåt av det hela. Det som är skönt dock är att vi ligger bra till jämfört med större delen av klassen... vilken tur för mina två skrivarkompisar att jag faktiskt har gjort det här förr och har (åtmistone lite) koll på vad som gäller, hehe. Men det är ju som sagt imorgon, ikväll väntar go´fika med Alexandra och Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0