Hämden är ljuv!

Igår var det ju torsdag och som ni vet vid det här laget så är det alltid något som händer vid mitt skrivbord just den dagen (eftersom klåfingriga Henrik kommer till jobbet). Igår lekte han med häftkuddar, ni vet sånna med klister på båda sidor. Lypsyl, handkräm, pennor osv. satt fast i skrivbordet och mina foppatofflor satt fast i golvet under skrivbordet... Dessutom hade han varit förbi jobbet i måndagskväll så när jag kom på tisdag morgon såg min dataskärm ut såhär;


Fredagar innebär kortdag så jag skyndade mig hem och mötte upp Emma för en pratstund i solskenet. Skönt att ha henne i grannhuset!
Håller det fina vädret i sig tills imorgon blir det Boulognern med Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0