Ny vecka.

Helgerna försvinner lika snabbt som de kommer, man hinner ju knappt slappna av så är det måndag igen.
Och jag börjar verkligen se fram emot sommarlovet nu, en av kollegorna sa att vi har 15 dagar kvar tillsammans med eleverna så det är bara att borrna ner huvudet och tuta och köra.

Hur mycket jag än tycker om mitt jobb så känns det ibland lite tugnt, håller på att rätta 98 prov i träningslära/kost & näringslära/mental hälsa/doping, 25 prov i bollspelsregler, 28 arbeten i ergonomi, 10 fördjupningsarbeten i träningslära, 10 fördjupningsarbeten i kondition och slutligen 8 fördjupningsarbeten i bollspel. Dessutom snurrar betygssättningar runt i huvudet då det ska vara klart nästa vecka, och i och med det ska IG-handlingsplaner och några extra åtgärdsprogram skrivas (och sånt tar tiiid). Däremellan bedrivs såklart även undervisning, betygsinformation osv.
Men som sagt, det är bara att köra på... och fast att ni kanske fick uppfattningen av att jag klagar så var det inte så jag menade. Bara att det är lite mycket nu.

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0