En trevlig lördag!

Jag och Alexandra bytte ut Boulognern mot några timmar på stan med shopping, lunch och en glass i solen. Med oss hade vi också Elin. Jag lyckades faktiskt hitta både det ena och det andra; två klänninar, två tröjor, ett par skor, solbrillor och sen vet jag inte om det var nåt mer... ingen hatt iallafall :)




Kvällen innebar Söderbacken ner (man är 30 minuter på alla pubar och uteserveringar längs Söderbacken och hela vägen ner till Goya). Det finns ett gäng om man säger så (men "tjejgänget" var inte med till alla). Många "gamla" ansikten såsom Backe, Pahlin, Tobbe och Paula men också många nya bekantskaper. Helt klart en rolig kväll! Och det jag nog är mest stolt över är att jag, alldeles själv, åkte hiss upp till Emma innan vi skulle gå.... hon bor på 10:e våningen och ja, jag höll andan hela vägen!
Jag måste visa er vad vi upptäckte för skatt inne på tjejtoan på ett av ställena.

(Två olika hårsrayer, två body lotions, genomskinligt nagellack om strumpbyxorna går sönder, tops, pads, parfym, munskölj, tamponger, handsprit och nån kräm till lockigt hår. Herregid vilken smart idé, sånt borde finnas på fler ställen!!)

Ja, där har ni min lördag. En dag som jag gärna gör om fler gånger i sommar! Och just det, hade den här refrängen i huvudet heeela lördagen (dag, kväll och natt)... kanske är det därför jag har börjat tycka att den är lite klatsschig sådär! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0