Bustorsdag och minilov.

Imorgon är jag lektionsfri, likaså på måndag och tisdag. Känns som att jag har ett litet minilov mitt i stressiga månaden maj (fast jag ska ju såklart jobba ändå).

Torsdagarna innehåller 9 gånger av 10 något bus, det är nämligen dagen då Henrik kommer till jobbet för att spela badminton. Och är inte mitt skrivbord som en labyrint av ihopknutna hopprep, min datamus tejpad på undersidan så den inte funkar så är det något annat. Idag pep min telefon till på ett, för mig, nytt sätt. Jag tittade och det stod "kl. 18.00 städa", kl 19 pep den igen "diska", kl 20 "ut och spring" och till sist kl 21 "skicka ett gulligt sms till Henrik". Jag struntade dock i hans två första befallningar och bytte sedan ut springningen mot en promis längs Hälsanas stig + utegym med Alex. Gulligt sms skickade jag. På väg hem från promisen gick vi in på Flanör där det kvällen till ära spelades livemusik och där det buggades för fulla muggar. Jag vill också vara sådär duktig!

Till sist vill jag bara säga; välkommen fredag!!
                                    


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur kan det komma sig att du är lektionsfri?

Jag saknar dig vännen! Tror jag måste åka till Gävle snart igen ;)

Kramar!

2011-05-06 @ 20:21:42
URL: http://camiebananie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0