Förra helgen.

Fredagen innebar 10-års jubileum för Gefle Pedagogerna och det firads på Heartbreak med välkomstdrink, buffé, efterrätt och såklart party! Dessutom fanns en snygg Dennis på scenen.


Lördagen inleddes med en cykeltur ut till Owes i solskenet.

(For you Camilla, saknade ditt sällskap)

På eftermiddagen myste jag och Alex med lite fika på stan och kvällen innebar Mellofinal med hemgjord pizza hos samma Alex men med utökat sällskap. Rätt låt vann inte, men jag känner mig ändå ganska nöjd.

Söndagen skulle ingå i den lite mer äventyrliga genren, jag och Alex skulle ut till IKEA... och jag skulle köra bilen (eftersom Alex inte har körkort). Det första jag får höra är att den står i ett parkeringhus mitt inne i stan, och att den skulle köras tillbaka in dit sedan... Hjärtstopp, jag kan inte med nå parkeringhus!! Men det kunde jag :)



Det hela gick smärtfritt och vi fick med oss det vi skulle hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0