Ja det va en kväll i juni...

Lördagen bjöd på värme och solsken så det blev en premiärtur till Alderholmen.


Kvällen spenderades till en början tillsammans med Alex ute på min balkong med ett varsitt vinglas. Lite senare påbörjade vi en rolig cykeltur bort till Rickard som hade besök av två barndomsvänner. Där blev det sällskapsspel och Wii innan Goya väntade. Efter att svängt våra lurviga på dansgolvet begav vi oss åter till Rickard för ännu mer Wii (bowling, tennis, baseboll , golf). När sen klockan närmade sig 05.00 var det dags för mig och Alex att rulla hemöver och titta på soluppgången.

Axel (hihi, jag är så glad att det för en gång skull inte är jag som fått ett smeknamn!!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha jag bjuder på den smeknamnet! :)

2011-06-13 @ 16:21:44
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0