Trivselkväll på Östra berget.

I torsdags besteg vi så berget även denna sommar, förra året var ju "min Magnus" gäst men detta år var jag mer nyfiken på en före detta elev till mig än själva gästartisten. Den här tjejen har precis fyllt 12 år och någonting säger mig att vi kommer få en ny "Ljusne-kändis" inom några år.



Vi satt för en gång skull riktigt nära scenen och jag kom på mig själv att fundera över vilket av instrumenten som var en elgitarr och vilket som var en bas (ja, de är lika varandra...faktiskt). Frågan är väl bara sen när bryr jag mig om sånt, har det att göra med att jag fyllt 26 och alla säger att det är nu det börjar gå utför?! 
Isåfall trvides jag nog bättre som 25-åring.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min underbara vän. läser just nu din blogg från Venedig och vad jag saknar dig, men snart är jag i Gävle igen. på tisdag ses vi, mindre än en vecka:) vi har haft en toppen semester men är lite turist mätta nu så det ska bli lite skönt att komma hem Imon kväll! ;) hoppas allt är bra med dig. skickar ett sms i helgen. kramar

2011-07-20 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0