En helg på holmen!

I lördags ringde min klocka 06.15 och kl 07.00 mötte jag upp killarna och klev in i bilen som skulle ta oss till Grisslehamn.

Vi lämnade ett grått Sverige och möttes av solen när vi närmade oss Åland.



Lite häng i parken i väntan på Alexandra och co.





Alexandra kallas (både i Gävle och på Åland) för Alko (som också är namnet på deras systembolag). När jag öppnade hennes baklucka på bilen möttes jag av dessa... Varför köpa fyra cider när man kan köpa tjugofyra??



Killarna hängde på Alexandras bana, varför dricka grogg i små glas när det finns skålar och blomvaser som rymmer mycket mer??

Dags för Rockoff Festival i Mariehamn.



Därefter begav vi oss till Arken.
Och jag önskar ni kunde se kön, jag skojar inte när jag säger att den säkert var en kilometer lång. Tur att vi var snabbare dit än de flesta...


Det behövdes några vilopauser emellanåt, jag är ju inte riktigt van vid att krogarna har öppet till 04.00 (glöm då inte att jag dessutom gått upp innan tuppen). Men helt klart en riktigt rolig kväll på ett stooort ställe i jämförelse med Heartbreak som jag är van vid.



Njuter av sista timmarna på homlen med mat, piratskepp, sightseeing osv.


På båten igen... det var den utlandsresan det! :)


"Närsynt och icke simkunnig" Rasmus skulle prompt skriva namn och sånt på min biljett och det här blev resultatet. Inte lätt att vara ensam tjej med tre killar alla gånger.

Avslutar det hela med att citera Alexandras status från Facebook "Har haft en fantastisk helg med fantastiska människor i ett fantastiskt väder med fantastiskt bra musik och fantastiskt god mat & dricka! Fantastiskt." Instämmer.

Kommentarer
Postat av: Alko

Vilken fin bilddagbok Sofie!! :) Alltså bilden på Tomas och Rasmus med kristall-"glasen" är ju alldeles fantastisk, haha vilka charmiga killar!

2011-07-25 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0