Å så kom då sommaren!

Solsken och värme kombinerat med underbara vänner. De senaste dagarna har jag känt att det varit sommarlov och på tre dagar har jag hunnit med massaor av trevligheter, bland annat;
- Lunch på stan med Sandra, Matilda och lillprinsen. 
- Bio - Bad teacher, med Alex och Elin.
- Tennisspelande (Wii) med Rickard så träningsvärk var ett faktum.
- Middag och drinkar på Söderhielmska med Johanna, Sara och Jenny.


Middag med dessa tjejer, men denna gång skippade vi alltså grillen, kanske lika bra det...


Nu ska det packas för om ett par timmar tar tåget mig till Stockholm där Anette väntar, sedan åker vi vidare till Örebro och Camilla. Äntligen får jag umgås en hel helg med mina fina, saknade vänner igen!! 


Till sist bjuder jag på låten som spelats om och om igen här hemma den senaste månaden, love it!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh bild från vårt gamla kvarter, saknar =)



Ha det toppen i helgen! Saknar dig! Men ses om 4 veckor och några dagar! =)



kram

2011-07-01 @ 16:20:06
Postat av: Camilla

Men, vad var det för bild på mig och Anette?? Den har jag aldrig sett förr!! Tack för den helt underbara helgen!! Kramar! <3

2011-07-04 @ 20:04:50
URL: http://camiebananie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha men Camilla, det säger du varje gång... du har visst sett den förut ;D Påväg till en tunntömning på kåren från Marias födelsedagsfest tror jag.

2011-07-10 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0