Dags igen!

Bloggen har nu funnits i två år och fyra dagar, sjukt vad tiden går fort. Mitt första inlägg handlade om en fotbollscup som spelas varje år och den cupen går av stapeln nu till helgen. Två heldagar av fotboll väntar alltså, där kommunens dam- och herrlag slåss om att vinna. Bli bäst i stan helt enkelt. Förra året snubblade vi på mållinjen och kom tvåa, detta år har jag känslan av att det kommer att bli ändå tuffare. Läktaren är alltid överfull och det är en härlig stämning, allt blir så närainpå när man spelar inomhusfotboll. Fyra spelare och en målvakt i varje lag. Det kommer att bli spännande, nervkittlande och roligt. Det vet jag.

Men innan jag springer ut på planen med blå-gula kläder och fjärliar i magen är det dags att återvända till jobbet. Imorgon drar det igång igen efter jullovet och det är bra, för jag behöver komma tillbaka till vardagen igen.


Bästa laget!
Ni håller väl tummarna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0