Brun sjö.

Danny är vidare till final och det var det enda viktiga i lördagens tävling. Dilbas låt tycker jag som sagt om, men hon gjorde ett kasst framträdande och dessutom hördes det knappt vad hon sjöng för musiken var så hög. Le kid däremot åkte ju som bekant ut men är nu listetta, jag tycker fortfarande att det är en låt och framför allt ett nummer som skulle gå hem i Eurovision. Jaja, nog om Mello... Eller nej förresten, grymt dålig pausunderhållning och de där tjatet med "komikerna" som presenterade artisterna. Så, nu är jag färdig.

Vi är inne i en extra stressig period på jobbet just nu och det märks på oss alla. Imorse satte tex. en av mina kollegor på kaffet utan att ställa kannan/termosen under, vilket såklar ledde till en stooor brun sjö på golvet. Jag själv glömde cykeln kvar på jobbet... men om knappt tre veckor är det sportlov och det tackar vi för!
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0