Blandad kompott!

AnnaMaria kommenterade "Ringproblem" och jag måste dela med mig, jag älskar verkligen hennes humor.
Kommentar på inlägget; Haha.. ja det där med elektronik har väl aldrig vart din starka sida Thoré, men att du skulle ha problem med en telefon är väl lite väl:)Till och med för dig dvs! Puss och Kram
Hoppas vi hinner ses i kväll en sväng.. jag ringer..nää men då kanske du inte svarar, jaja vi löser det på nåt annat sätt helt enkelt.
(Förresten så använde vi oss av röksignal)

Sedan skickade jag ett sms till henne igår och gratulerade på födelsedagen. Fick till svar; Tack TT, alltså tekniska Thoré. Hon ger mig smeknamn som ingen annan är i närheten av, det är ett som är säkert!

Jag skulle göra så mycket för att få ha henne lite närmare mig, men på sportlovet ska jag försöka åka upp och hälsa på och då ska vi skratta massor!

Underbara vän!!

Igår "firade" jag Matilda (som liksom AnnaMaria också fyllde år) med en fika på stan, som vanligt mycket trevligt! Nu på kvällningen har jag varit med Sara och kikat på en lägenhet till henne och åkt på lite sightseeing runt Öster. Att jag inte går ihop med telefoner kom lite som en förvåning, men att det där med bilar inte riktigt ligger på mitt bord vet jag sedan länge. Idag är bara ett exempel på varför... Efter att ha åkt en bit var jag tvungen att fråga Sara var det va som lät i bilen ibland, jag tänkte att det kanske berodde på att det var så kallt ute, men icke... "Sofie, det är blinkersen... du vet det låter när man blinkar" Jävla nymoderniheter det där!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Då är så go och fantastisk människa! Tack för att du bjuder på dina klockrena kommentarer på bloggen så även jag får skratta lite med dig! =) Saknar dig vännen! Ha en toppen dag! kram

2011-02-16 @ 06:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0