Ringproblem.

Idag satt jag och försökte ringa ett samtal från våran jobbtelefon under en timmes tid, men varje gång jag slog numret tutade det upptaget. Blev irriterad och frågade min kollega med argt tonfall "Hur ringer man?", han i sin tur började tokskratta och innan jag insåg att frågan var lite tokigt ställd föll tårar längsmed hans kinder. "Jag har aldrig hört dig arg eller upprörd och när jag väl gör det frågar du hur man ringer.... du är ju så klockren att min dag definifivt är räddad".
Men nu vet jag hur man ringer, för givetvis hade jag slagit två nollor innan numret (som man ska göra iband men inte ibland... ja ni fattar ju att det blir förvirrat i mitt huvud).

Imorgon ska jag inte ringa, däremot ska jag åka skridskor i 4 timmar, så jag hoppas att det här förbannade snövädret tänker ge sig, gärna nu, och att solen istället skiner på oss.

Imorgon är det fredag hörrni!! Underbart.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ja det är inte alltid så lätt! :)

2011-02-10 @ 20:39:58
URL: http://alexiandria.blogg.se/
Postat av: Maja

Galet kul att åka skridskor, vill jag med=)

2011-02-10 @ 20:57:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: AnnaMaria

Haha.. ja det där med elektronik har väl aldrig vart din starka sida Thoré, men att du skulle ha problem med en telefon är väl lite väl:)Till och med för dig dvs! Puss och Kram



Hoppas vi hinner ses i kväll en sväng.. jag ringer..nää men då kanske du inte svarar, jaja vi löser det på nåt annat sätt helt enkelt.

2011-02-11 @ 09:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0