Härliga helger!

Inte nu i helgen, men helgen före hade jag finbesök... Camilla var här och det kikades på film, åts massor av godis, traskades på stan, intogs smaskig brunch på Absint (med många efterrättsalterntiv ;). Och dessutom kom hela Idol-gänget in mitt under måltiden för att njuta av den goda maten... Olle är het!

I fredags åkte jag till Upplands Väsby för att hälsa på Anette. Tro på fan att jag lyckades gå vilse innan jag knappt hunnit av tåget, kunde man ju ha fattat... Fredagskvällen bestod av god tacopaj och en del onyttigheter. Lördagen tillbringades inne i Stockholm där vi shoppade, fikade i Gamla stan, gick på sightseeing och åt mat på Pizza Hut. Det sistnämnda var ett kapitel för sig. Det börjar med att vi tas för att vara från Spaninen, "ni hade en sådan exotisk dialekt"... norrländska vs spanska?! Sedan får vi en hel våning för oss själva (det var fullt uppe, men flera sällskap efter oss som väntade på bord, dock kom ingen ner förrän vi högg in på efterrätten) Och som grädde på mosen fick vi en billig trerätters middag... tackar!!









Söndagen bestod av shopping och lunch med Maria som var på hemmaplan ett par dagar. Det är roligt med rea ibland!

Tack för två härliga helger tjejer, det gör vi om!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Tack själv vännen!! Det var jättemysigt! Ja visst har vi en ganska exotisk dialekt ;)

2011-02-03 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0