-18 grader och jag har... cyklat.

Idag har jag inte åkt bil, fast att jag nog helst hade viljat trots alla små incidenter senast. Istället har jag cyklat.
Cyklat hemifrån och till jobbet, sedan vidare upp till Hemlingby, åkt längdskidor i 2 timmar med en klass, cyklat till Vallback för att låsa upp dörren. Cyklat hem och bytt om från underställ, täckbyxor och gudarna vet vad till "vanliga" idrottskläder. Cyklat tillbaka till Vallback och kört ett boxercise-pass, sedan tillbaka till skolan för att äta lunch. Därefter lite danshjälp i en av kollegornas klasser (eftersom jag är så grym på bugg ;) och sedan på cykeln igen till Vallback för att ha en fäktningslektion. Slutligen cyklade jag tillbaka till jobbet för möte och sedan hem.

Jag skulle gissa på ca 60-70 minuter på cykel + skidåkning, box, dans och fäktning. Heja mig, med den här takten slipper jag gömma mig längst in i vassen i sommar!!

Men tro inte att jag inte älskar mitt jobb, för det gör jag!
Dessutom har jag precis bakat en blåbärspaj som jag tänkte bjuda mina kära kollegor på imorgon, bara för att jag tycker så himla mycket om dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0