Ett nytt försök!

Vår uppsats är färdig och på tisdag är det ventilering - jag tar för givet att vi får ett godkänt betyg.
När Kalle, Sanna och Sofie spenderar långa dagar i ett grupprum ka det se ut såhär;


Jag hittar färgglada sidor i en bok och är road i 15 minuter.


Snus, Skellefteå hockey-vantar och böcker... ganska lätt att se vad som inte är mitt.


Barn är för härliga!


Är man borta från grupprummet i mer än 30 minuter är man saknad av de andra två.


Kalle och två ekonomer försöker fixa en innehållsförteckning...


Vår handledare tyckte bestämt att vi skulle ha med en tabell i uppsatsen, vi föreslog denna...


Förutom att skriva uppsats (och jobbat) har en hel del annat hunnits med, här kommer ett litet urplock...

* Inflyttningsfest hos Anton och Anya;


Charader - Nicke och Tomas försöker demonstrera ordet svårflörtad.

En härlig film som Anya klippt ihop, jag gör ett fint gästspel i slutet...


* Pizza på Bakfickan, bockinvigning och glöggmys med Maria.
Försökte mig på en julplantering efter en liten tur i skogen.

Senare samma dag blev det adventsfika och Love Actually med Rickard... så nu har vi lyckats se båda mina favorit julfilmer (såg The Holiday förra helgen) men trots det lyser julkänslan fortfarande med sin frånvaro. Finns det någon mer bra julfilm man bör se?

Just det, första snön kom, stannade en timme och försvann sedan igen. Jag är bitter.


Imorgon väntar jobb, ska bland annat åka skridskor för andra gången denna "vinter". Sedan ska jag njuta hela helgen... för det är inte nog med att Camilla och Anette kommer upp, världens bästa pappa har dessutom bjudit mig på Magnus julkonsert i Ockelbo kyrka. Kan inte bli annat än en lyckad helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0