Om att vara ensam tjej på jobbet...

Mina idrottskollegor är världens bästa, men att vara ensam tjej bland dem är inte alltid det lättaste.

Jonas kommer in i vårt arbetsrum pratandes i mobilen, han lägger på luren och stänger igen dörren bakom sig när jag säger;
- Jonas, skynda dig och rör på musen! (och pekar på Jockes dator)
- Du märkte att jag la på mobilen va?! ...För min fru tycker inte om när kvinnliga kollegor säger åt mig at röra på musen.

Sedan skrattar han gott åt sitt skämt.

(Bakgrund: Jag och Jonas hade grejat med frågor på Jockes dator en liten stund tidigar och den fick inte gå i viloläge eftersom vi inte hade Jockes lösenord och han hade åkt bort...)


Imorgon ska jag bjuda er på bilder från förra helgen och från veckan som gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0