Bäst!

Det är tre matcher kvar av årets forbollssäsong, men vi är redan klara för avancemang och vinner mina tjejer ikväll så är också seriesegern i hamn. Skulle ju vara fantastiskt roligt, även om jag såklart vill vara med på den matchen... Men förra lördagen, i matchens sista minut, lyckades jag göra illa mitt knä och sedan dess är det omöjligt att springa och något som liknar ett gigantiskt blåmärke pryder nedre delen av knät. Jag förstår dock inte hur det uppkommit då ingen var i närheten av mig vid händelsen, utan det liksom bara vred sig... Shit happens I suppose.

Något som vi också är bäst på är att göra mål, hittills har vi gjort flest i serien... På 13 matcher har vi lyckats pricka rätt 59 gånger och släppt in 13 stycken. Alla andra lag har släppt in mer än dubbelt så många, så där är vi också etta!

Nej nu har jag inte tid att skriva mer, läre hålla tummarna så dom fixar det här!
HEJA WIKEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0