Träning va det ja!

Måndagskvällar innebär "träning" i Idun med en bunt pedagoger. Fram tills igår har det varit bollsporter som stått på listan men då en mastodontförkylning drabbat var och varannan gjorde vi igår någon form av stationsbana eftersom vi inte var så många. Det mina vänner känns idag kan jag lova, fy satan vad jag ont i armar och axlar!! Vi som mest tyckte vi lekte runt i ringar, rep, hinderbana och hopprep... det har vi fått äta upp idag.





Efter dagens eftermiddagsmöte stannade jag kvar på jobbet och körde ett pass i gymmet, löpbandet fick stå i centrum eftersom armarna knappt går att lyfta.
Nu skulle jag dessutom behöva träna på några yogaövningar inför torsdagens lektion, men kroppen känns inte rikigt redo för det... att dra liknelsen mellan mig och ett kylskåp är inte att överdriva just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0