"Årets härligaste tjejkväll"

Sådär ja, då var det dags för de där bilderna...
Det blev så att syrran fixade in mig på Ladies Night i lördags och jäklar vilken show med snygga killar! Jag njöt av varje sekund ;)
 



Tyvärr är min mobilkamera usel när det är lite mörkt i rummet så här kommer en "riktig" bild på min nya favorit.

Måste ju också passa på att nämna vad jag hade för mig igår kväll "på jobbet". Det var nämligen så att fyra av oss idrottslärare hade fixat ihop en danskväll för våra elever i årskurs två. Under ett par lektioner har vi tränat bugg och foxtrot och den här kvällen var som deras examination kan man säga. Med en DJ som spelade "Sofie-musik" höjdes stämningen ytterliggare och det blev en mycket lyckad tillställning som uppskattades av våra små änglar. Dock var det ett hundratal nervösa tjejer och killar innan kvällen drog igång, det är ju pinsamt att dansa med folk man inte känner förstår ni :)
(De två översta bilderna är tagna av tidningen...)





Imorgon är det fredag igen, men inte vilken fredag som helst, för imorgon kommer Anette och Camilla hit. Wiho!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Det ska bli jättekul att komma!! Väskan är packat och jag hoppas pendels går som den ska imorgon så jag hinner med tåget till er =) kram kram

2010-10-28 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0